Od samog početka rada naših maloprodajnih objekata, pre 22 godine, ovaj deo asortimana čini našu primarnu delatnost. Dioptrijske naočare kao celina i sami dioptrijski okviri kao potreba ili modni detalj bitno definišu sve one koji ih nose. Naš pristup dioptrijski okvirima je od početka bio usmeren na nekoliko najvažnijih aspekata:
- Kvalitet, uvek najvažniji aspekt kod dioptrijskih okvira, uvek radimo sa proverenim brendovima i najboljim dobavljačima koji dele našu posvećenost.
- Kvantitet ili širok asortiman se ne ogleda samo u broju artikala u radnjama nama je jako važno da možemo da ponudimo, svim kategorijama kupaca, bez obzira na životnu dob ili pol, izbor od najjeftijih do najskupljih ramova (od 550-40.000din.+). Nikada se nećemo odreći naših stalnih kupaca koji nisu u mogućnosti da izdvoje veće sume novca za naočare, kao što nećemo dozvoliti naši kupci premijum brendova budu uskraćeni za širok izbor najnovijih modela.
- Izbor najaktuelinijih brendova je jako važan. Pratimo kretanja popularnosti određenih brendova u svetu i svake sezone, prilagođavamo ponudu našim trendi kupcima.
- Različiti oblici i materijali od kojih se prave savremeni dioptrijski okviri, kako kod premijum brendova tako i kod brendova sa popularnijim cenama, se pažljivo biraju. Trudimo se da naši kupci nose naočare, savremenih materijala i dizajna, kojih se ne bi postideli u Milanu, Parizu ili Londonu, bez obzira na cenovni razred istih.
- Posebnost, je karakteristika, posvećena klijentima koji su prepoznali i taj segment u našoj ponudi, od samog početka. Trudimo se da ponudimo i nešto što je drugačije, što ne možete naći kod konkurencije, nešto što će vašu individualnost izdvojiti i učiniti unikatnom.
- Kvalitet, uvek najvažniji aspekt kod dioptrijskih okvira, uvek radimo sa proverenim brendovima i najboljim dobavljačima koji dele našu posvećenost.
- Kvantitet ili širok asortiman se ne ogleda samo u broju artikala u radnjama nama je jako važno da možemo da ponudimo, svim kategorijama kupaca, bez obzira na životnu dob ili pol, izbor od najjeftijih do najskupljih ramova (od 550-40.000din.+). Nikada se nećemo odreći naših stalnih kupaca koji nisu u mogućnosti da izdvoje veće sume novca za naočare, kao što nećemo dozvoliti naši kupci premijum brendova budu uskraćeni za širok izbor najnovijih modela.
- Izbor najaktuelinijih brendova je jako važan. Pratimo kretanja popularnosti određenih brendova u svetu i svake sezone, prilagođavamo ponudu našim trendi kupcima.
- Različiti oblici i materijali od kojih se prave savremeni dioptrijski okviri, kako kod premijum brendova tako i kod brendova sa popularnijim cenama, se pažljivo biraju. Trudimo se da naši kupci nose naočare, savremenih materijala i dizajna, kojih se ne bi postideli u Milanu, Parizu ili Londonu, bez obzira na cenovni razred istih.
- Posebnost, je karakteristika, posvećena klijentima koji su prepoznali i taj segment u našoj ponudi, od samog početka. Trudimo se da ponudimo i nešto što je drugačije, što ne možete naći kod konkurencije, nešto što će vašu individualnost izdvojiti i učiniti unikatnom.